niedziela, 18 czerwca 2017

Seria: Kareena w Heroine/Varun w Dishoom

Teraz mamy przed sobą zupełnie odmienne światy - Mahi i Junaid. Z tych dwóch postaci wygrywa u mnie ta pierwsza, czyli rola kobieca w filmie "Heroine". Kareena rewelacyjnie wcieliła się w tą postać, przez co film wygląda zdecydowanie autentycznie 😊 Oczywiście rolę Varuna również bardzo lubię, miło wspominam seans z "Dishoom". Junaid powalił mnie swoim humorem i urokiem 😁 A Wy jak uważacie ?


"Heroine"









"Dishoom"





8 komentarzy:

  1. Uważam, że oboje, i Kareena i Varun, świetnie zagrali swoje role, jednak postać Mahi na pewno była bardziej wymagająca. Mimo to, Kareena poradziła sobie naprawdę znakomicie.
    Gify bardzo mi się podobają :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kareena sprostała trudnemu zadaniu :)

      Usuń
  2. Jestem zachwycona pracami! <3
    Kareena zdecydowanie pokazała w tym filmie na co ją stać. Mahi to wymagająca postać, a ona sprostała zadaniu. Pod względem warsztatu wypadła lepiej od Varuna, ale jakże uroczo wypadł w roli Junaida :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Varunowi nie sposób odmówić uroku! :) Kareena zaś pokazała, na co ją stać! To z pewnością jedna z jej najlepszych ról.

      Usuń
  3. "Heroine" jeszcze nie widziałam, ale zamierzam nadrobić w najbliższym czasie. [O ile starczy czasu xD] Z tego co widzę w [cudownych!] gifach Kareena musiała wypaść zachwycająco.
    Za to Varuna uwielbiam w każdym wydaniu, Junaid nie jest wyjątkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że film "Heroine" spodoba Ci się :)

      Usuń
  4. Nie oglądałam "Heroine", ale myślę, że w wakacje przymknę na ten film oko. Junaid był MEGA-uroczy! Uwielbiam Varuna w każdej roli, więc i tą zdobył moje serce! <3 Gify cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rola Junaida to na pewno jedna z tych słodszych ról Varuna :D

      Usuń

Zachęcam do wspólnego komentowania :)
Jeśli masz zamówienie, to zapraszam do zakładki 'Zamówienia' :)