niedziela, 16 lipca 2017

Om Shanti Om - film

Film, do którego mam ogromny sentyment - "Om Shanti Om". Mogłabym bardzo długo rozpisywać się o tej produkcji, ale postaram się w skrócie 😀 Ten film należy do moich ulubionych, ze względu na genialną obsadę, świetną realizację i cudowną ścieżkę dźwiękową. Fabuła wciąga swoją tajemniczością, chociaż można się spodziewać, co nastąpi dalej. Co do obsady: na mojej liście ulubionych czarnych charakterów na 1 miejscu jest właśnie Arjun Rampal! Uwielbiam go za właśnie tą rolę 😏 Duet Shah Rukh Khan&Deepika Padukone pokochałam natychmiastowo 😍 Z piosenek najbardziej podoba mi się "Main Agar Kahoon" oraz "Ajab Si", ale tak jak wspomniałam wyżej, wszystkie utwory mają w sobie to coś. A Wy jak oceniacie film?

PS. Pod gifami z filmu mam dla Was mały bonus 😊





















BONUS: W "Om Shanti Om" mamy okazję zobaczyć plejadę gwiazd na jednym ekranie. Dlatego też nie mogło zabraknąć kilku gifów z niektórymi z nich 😃







10 komentarzy:

  1. Do Om Shanti Om chyba większość z nas ma sentyment. Rewelacyjny film! Myślałam ostatnio o powtórce, a Twoje gify jeszcze bardziej mnie do niej nastawiły. Są fenomenalne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie potrafię zachwycać się tym filmem. Owszem jest fajny, ale wolę inne filmy Farah Khan ;)
    Ale gify są na prawdę śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Main Hoon Naa jest jeszcze warty pochwał! :) Happy New Year również.

      Usuń
  3. Uwielbiam ten film! Narobiłaś mi ochoty na powtórkę :D Gify są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest jeden z nielicznych filmów do którego wracam regularnie! Żaluję tylko że panowie z ostatnich 4 gifow pojawili się tylko w "wywiadach" a nie na imprezie w "Deewangi deewangi"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Szkoda, że jednak nie pojawili się w piosence.

      Usuń
  5. Jeden z moich ulubionych filmów! Kocham w nim dosłownie wszystko! Deepu i SRK zasługują na gromkie brawa <3 Gify cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SRK i Deepika spisali się na medal w swoich rolach!

      Usuń

Zachęcam do wspólnego komentowania :)
Jeśli masz zamówienie, to zapraszam do zakładki 'Zamówienia' :)